13.5.09

Teisibased mõtted

Täna saabus korraga terve hulk väljamaalt tellitud raamatuid. Loomulikult tähendas see ühtlasi seda, et ma olin terve päeva unine... sest eilse pingelise (tarkvara) tõlkimispäeva järel sain ma magama nii kuue paiku, aga kullerteenistus helistas juba kümne paiku - seda on isegi minu jaoks natuke vähe... Aga no eks ma olen sellega harjunud, et alati ei saa kõike, mida ma tahan, und siis tänasel juhul. Igatahes raamatud usutavasti väärivad varast ärkamist, miska olgu nad siin ära toodud:

- A New History of Ireland. I: Prehistoric and Early Ireland
- Lynne Viola. The Unknown Gulag: The Lost World of Stalin's Special Settlements
- Julia H. Smith. Europe After Rome. A New Cultural History 500-1000
- Anne Haour. Rulers, Warriors, Traders, Clerics: The Central Sahel and the North Sea 800-1500
- Andreas Osiander. Before the State: Systemic Political Change in the West from the Greeks to the French Revolution
- Julian Lindley-French. A Chronology of European Security and Defence 1945-2007
- Christopher Coker. War in an Age of Risk
- Michael Howard. War in European History (Updated edition)

Seda esimest, Iirimaa ajalugu, läheb mul ka kohe tõlkimise juures vaja, nii et see oli päris õigeaegne päralejõudmine. Teised... nojah, eks nad jäävad ootama seda õndsat aega, mil mul lugemiseks pikemalt aega tekib...

Õhtul sai Raivoga vesteldud. Ta peab neljapäeval väikest viisi sünnipäeva, nii et tuleb oma kondid kohale vedada. Ongi hea - ta on valinud kohaks Buffalo pubi, millest ma olen ainult kuulnud, nüüd saab siis aga oma silmaga näha, milline see siis õieti välja näeb.

Aga tõlkimine, nojah, see täna ikka eriti ei edenenud. Silmades oli ikka räigelt väsimus sees ja üldse oli selline unine olemine. Ilmselt ka palav ilm soodustab väsimust - suvi on ikka ilmselgelt peale hakkamas...

Loetud: Akadeemia 5/2008, Horisont 3/2009
Vaadatud: Kurjuse kannul (Kanal2), Invasioon (Kanal2)

No comments:

Post a Comment