30.1.10

Reedesed mõtted

Eelmisest kolmapäevast alates esimene päev, kus sain ilma probleemideta kella 12-ni magada! Normaalne rütm võib niisiis tagasi tulla. Oleks vahest veidi rohkemgi maganud, aga remondimehed tahtsid hakata asju kokku panema ja ära minema, nii nad siis mu äratasidki, et ma ikka asjad üle vaataks veel ja nii edasi.

Igatahes, isegi kui arvestada, et dušinurk ehk vannitoa kõige silmatorkavam osa jäi ootama Rootsist kohalesaabumist, on see ruum pärast remonti igati meeldiv. Et lisaks sai veevärk köögis ja elektrivärk veel mõnel pool mujal korteris korda, on tunne lausa päris hea. Nojah, muidugi tekitas see remont ka mõningaid uusi kohti, mis jäävad ootama järgmist remondilainet, aga see on juba pisiasi :-) - noid oleks remont nagunii ees oodanud, nii et pole õieti vahet, kas enne seda nad paistavad näiliselt korras või mitte.

Ülejäänud osa päevast möödus tavapärase töö tähe all - otsustasin põhjalikuma koristamise jätta nädalavahetusele. Ja koristada on mõnusalt palju... seda remonditolmu ja muud sodi ja laga jagub ikka kõikjale.

Silme ette jõudis uudis, et nüüd lõpuks on siis avatud Histrodamus - interaktiivne ajalooportaal oleks vist kohane nimetus sellele. Päris vahva idee tundub olevat, kuigi esialgu pole sisu just väga palju - aga ka mitte väga vähe, esimese nauditava teabelaksu saab ikka kätte ära :-)

Õhtul vaatasin Kanal2 pealt filmi "Ma tean, kes mu tappis" ja olin õige üllatunud, kui hiljem sattusin lugema, et kriitikud on seda väga üksmeelselt ikka päris halvaks filmiks hinnanud (vist isegi mingi rekordi püstitas Kuldsete Vaarikate kogumise alal...). Mulle seevastu jättis film väga hea mulje, tõeliselt hea mystery päris lõpuni välja ja ka muidu väga osav balansseerimine tollel piiril, mis sageli õudukad naeruväärseks muudab. Aga ju mul on siis halb maitse :-)


Loetud: Sirp 29.01.2010, Tehnikamaailm 2/2010, TM Kodu & ehitus 1/2010
Vaadatud: NCIS: Kriminalistid (TV3), Ma tean, kes mu tappis (Kanal2)

No comments:

Post a Comment