23.5.12

Teisibased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse tõi üha rängemalt mõjuma hakkava palavuse kõrval ainsana vaheldust teadaanne, et nüüd on Mageia 2 ka ametlikult väljas. Vastavat ingliskeelset teadet võib lugeda Mageia ajaveebist (lühikest eestikeelset teadet ka Pingviinis), aga mul on kavatsus homme natuke proovida seda ja siis ka ise kirjutada veidi pikemalt ja kokkuvõtvalt.
(Märkuseks neile, kes panid tähele seda, et ma ei kirjutanud midagi RC kohta - ma sain seda proovida alles paar päeva hiljem ja ka siis ei olnud võimalik esialgu midagi kirjutada; hiljem, kui selleks aega olnuks, keerles peas vaid tõdemus, et mul pole selle kohta öelda midagi, mida ma poleks juba Beta3 kohta öelnud - kindlasti oli seal vigu parandatud ja nii edasi, aga minu kogemus Live CD-ga oli täpselt samasugune - ja nii jäigi see teade, mille sisu oleks nähtavasti piirdunudki vaid lausega, et jah, on ilmunud, kirjutamata ...)

Loetud: Imeline Ajalugu 5/2012
Vaadatud. Doktor Who (Yle2), 13. linnaosa: ultimaatum (TV3)

No comments:

Post a Comment