24.5.12

Kolmabased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse tõi vaheldust üks väljaskäik. Mul oli viimastel päevadel kogunenud juba õige mitu teadet kandekeskuses ootavate pakkide kohta ja ma kaalusingi, kas minna neile järele täna või homme. Siis helistas aga ema ja tegi ettepaneku ennast saata teel samusesse kandekeskusse, kus ka teda pakike ootavat. Millise ettepaneku ma ka vastu võtsin, ehkki see tähendas ka uidangut hiljaaegu avatud Magistrali keskuses, et nii-ütelda kõrvaltvaataja pilguga anda emale nõu mõningate kingituste hankimisel. Mis ei olnudki kõige hullem katsumus: vähemalt üks kingitus tuli kindlasti kohe väga hea ja ma olen kindel, et saaja on meeldivalt üllatunud :-) Aga olgu ka ära märgitud minu kandekeskusest koju tassitud pakikeste sisu, mis koosnes, nagu ikka kombeks, raamatutest:


Kirjutasin täna ka, nagu lubatud, valmis väikese jutukese vastselt ilmunud Mageia 2 kohta, mida võib lugeda siit.

Loetud: Akadeemia 5/2012
Vaadatud: Doktor Who (Yle2), Pilvede all (Kanal2), USA jalgpalli kõrgliiga: New Yorgi Red Bulls - Chivase USA (KAnal12)

No comments:

Post a Comment