3.10.09

Reedesed mõtted

Tavaline tööpäev, millest iseenesest pole suurt midagi rääkida.

Ärkasin siiski väga vara, sest juba keset sügavat ööd, enne kella 10, helistati kandekeskusest ja sooviti teada, millal ma kodus olen, et nad saaks mulle kenasti paki kätte toimetada. See oli TEA kirjastuse pakk - imelik, miks nende saadetiste puhul alati helistatakse ja päritakse, aga teiste puhul mitte? Ilmselt seal mingi nüke on, mida ma ei ole osanud ära tabada. Igatahes oli see väga kena ja sai kokku lepitud aeg, mis jättis mulle veel võimaluse uni siiski täis magada. Ma tegelikult olingi kavatsenud täna või hiljemalt laupäeval kandekeskusse minna, sest vahepeal oli laekunud teade kahe Krisostomuse paki kohta, aga nüüd langes see vajadus ära, sest väga suuremeelselt pakuti võimalust ka need mulle otse koju kätte toimetada. Olgu siis ära öeldud ka pakikeste sisu:

- S. F. Cohen. Soviet Fates and Lost Alternatives: From Stalinism to the New Cold War
- L. Rees. World War II: Behind Closed Doors. Stalin, the Nazis and the West
- P. Abrahams. Eakate terviseentsüklopeedia

Eile valmis nikerdatud skriptike Amarokile internetis kuulatavate Eesti raadiojaamadega siiski ei töötanud, aga õnneks oli inimesi, kes tunnevad JavaScripti palju paremini kui mina ning nii selguski, et olin kogemata sisse jätnud ühe ülearuse koma. See kõrvaldatud, hakkas skript kenasti tööle ja oli põhjust uuendada ka selle üleslaaditud versiooni, mis kannab siis nüüd juba uhkelt numbrit 0.02 :-)

Tundub, et täna parandati lõpuks ära ka üks viga, mis KOffice2 rakendustele tõsist peavalu valmistas. Nimelt oli seal küll võimalik sisse lülitada õigekirja kontroll, aga see ei toiminud kohe üldse - või õigemini toimis, aga ainuke keel, mida ta arvestas, oli inglise keel, ühtki muud keelt see ei tunnistanud. Nüüd paistab vähemalt veateate sulgemise põhjal, et see jabur olukord on lahenduse leidnud. Eks tuleb muidugi üle kontrollida, kas see ka tõele vastab, aga loodetavasti vastab.

Loetud: Tehnikamaailm 10/2009, Sirp 02.10.2009
Vaadatud: Kelgukoerad (Kanal2), NCIS: Kriminalistid (TV3)

Ilmunud tõlked:
- Edward Lucas. Balti muremõtted (Diplomaatia 9 (73), 2009)
- Tomas Jermalavićius. Geopoliitilise "kristallkuuli" nägemused (Diplomaatia 9 (73), 2009)

No comments:

Post a Comment