11.2.10

Kolmabased mõtted

Tavaline tööpäev, mida katkestasin põgusa kaupluse väisamisega. Sedakorda olid kraadid mu arvutiekraanil ja väljas tuntav õhkkond enam-vähem kooskõlas.

Täna oli samuti esimene kord viimase kümmekonna aasta kestel, mil ma olen täieõiguslik korteriomanik olnud (ja põhimõtteliselt üleüldse), kus sain n-ö kommunaalteenuste eest arve, mis ületas 2000 krooni piiri. Selle hulgas on siis nii vesi, elekter, mitmesugused ühistumaksud ja mõistagi peamine summa üleskihutaja küte. Õieti olen ma küll korra varemgi üle 2000 krooni maksma pidanud, aga tookord oli see tingitud raamatupidaja eksimusest, kelle tõttu tuli kahe kuu summa üheskoos tasuda. Järeldus? - ilmselt oli jaanuar üks külm kuu ;-)

Täna kulutasid remondimehed siis veel nii pool tunnikest, et anda paarile asjale viimane lihv, ning sellega võib mu vannitoaremondi lõppenuks lugeda. Sain ka esimest korda nautida uue dušikabiini võlusid. Nojah, inimese kohta, kel pole kodus ligi neli kuud olnud õiget võimalust ennast üle keha pesta, oli tunne võimas ja mõnus ja magus! :-) Igatahes meel on hea ja tuju käib üle pea! :-)

Seda rõõmu tumestas õhtupoole teade, et järjekordselt on surnud üks suurmees, nimelt Enn Soosaar. Ma kahjuks ei tundnud teda isiklikult, aga kui ma vaatasin Wikipediast tema tõlgitud teoseid, siis on need suuremalt jaolt sellised, mis on meelde jäänud nii sisu kui ka tõlke poolest. Ja tema artiklid ajakirjanduses olid ka alati vähemalt huvitavad lugeda, isegi kui mõnikord tema mõttekäigud läksid radadele, mis mulle just väga ei meeldinud. Mõttesügavust ja sõnanõtkust jagus tal igatahes alati.

Loetud: Vikerkaar 1-2/2010
Vaadatud: Kondid (TV3), Põgenemine (TV3), Jericho (TV3)

No comments:

Post a Comment