7.2.10

Laubased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse lausa sundis väikese katkestuse tegema mu üüratu laiskus. Nimelt see laiskus, mis on kohe nii suur, et isegi kinkekaartide ärakasutamise kipub lükkama päris viimsele hetkele. Nii ma avastasingi, et Varraku poolt usinatele tõlkijatele jagatud kena jõulukingitus on aegumise veerel, mis sundis ette võtma väikest retke Kristiine keskusse, kus nende müügipunkt kenasti olemas. Mõneti üllatavalt oli seal laupäeva pärastlõuna kohta (nagu see ajamääratlus ilmselt enamikule inimestele kella 16 paiku kõlab...) väga palju rahvast, nii et pidi omajagu ootama, enne kui sai asjad ära õiendatud. Aga ära nad said õiendatud ja olgu siis ka mainitud, millise jõulukingituse :-) ma endale tegin:

Tagasisõidul sattusin trollis keset suurt noorte hispaanlaste seltskonda, kes agaralt vadistasid ning jäid minust trolli edasi vadistama, suundudes kuskile kaugemale Mustamäele. Seal kuskil on ilmselt miskine välistudengite või mingite muude noorte välismaalaste pesa, sest ma olen sattunud trollis päris mitmel korral samalaadse seltskonna peale: kord leedulased, kord lätlased, kord vist taanlased (aga võib-olla ka norralased, ma ei ole päris kindel). Mina tean enda peatusest juppjagu edasi ainult TTÜ-d, aga võimalik, et seal on mingi ühikas või midagi, kus neid siis rohkemgi pesitseb.

Postimehes oli huvitav pikem artikkel, õigemini siis tulevase monograafia (?) väike tutvustus, mis kõneleb kommunistidest Eesti Vabariigi algusaegadel. Päris huvitav lugemine oli.

Eile avalikustatud Venemaa uut sõjalist doktriini tutvustas ilmselt paremini kui mina seda oskasin, ajaleht Kommersant, mis juhtis tähelepanu, et kui varasemas doktriinis polnud ühtegi vastast nimepidi nimetatud, siis nüüdses on NATO päris otseselt ja USA küll otseselt nimetamata, aga samuti täiesti selgelt sees; samuti on sõnaselgelt ära nimetatud peamine liitlane, kelleks on "liitriigi" teine pool Valgevene.

Loetud: C. Wilson. Pühapaikade atlas
Vaadatud: Smallville (ETV)

Ilmunud tõlked: Vello Vikerkaar: Briti inglise keel (Postimees, 06.02.2010)

No comments:

Post a Comment