24.6.12

Laubased mõtted

Tavaline tööpäev.

Tänane EMi veerandfinaal Hispaania ja Prantsusmaa vahel oli mäng, mida ma ootasin, et lõpuks selgust saada, milline siis ikkagi on Prantsusmaa koondise mänguvorm. Ja selgus tuligi - Hispaania võiduga 2:0. See gallia kuke kiremine nii poolteise aastakümne eest ning maailma- ja Euroopa meistriks kerkimine jäi ikka ühekordseks nähtuseks ja edaspidi on tegu olnud rohkem kohikukega, kellest küll miskipärast ikka loodetakse midagi, aga asjatult ... Hispaania oli küll kohati raskustes oma mängu ülesvõtmisega, nii palju suutsid prantslased neid häirida, aga üldpilt oli kogu kohtumise jooksul ometi täiesti üheselt selge. Nii et väikesest kõhklusest hoolimata üsna oodatud tulemus. Ja nüüd seisab ees midagi loodetavasti hõrku: poolfinaal Hispaania ja Portugali vahel (mille tulemuses mul samuti väga suurt kahtlust ei ole, aga kindlasti on see põnevam kui tänane mäng).

Mitu päeva on meelest läinud ära mainida ka seda, et Emakeele Seltsi keeleviktoriinile õigesti vastanute vahel loosimise tahtel mulle sattunud auhind jõudis mulle juba koju kätte. Ka seekord oli tegu raamatukaupluse kinkekaardiga. Äärmiselt kena, et nad sellist viktoriini korraldavad ja muidugi võin vaid rõõmustada, et fortuuna juba teist korda oma õnneliku palge mu poole on keeranud, kuigi mu tavapärast õnnemängude võiduskoori silmas pidades kipub pähe pigem mõte, et vastajaid ja eriti õigesti vastajaid on nii hirmus vähe, et mu vastustele lihtsalt langeb paratamatult võit osaks :-)

Loetud: R. Vaiksoo. Aja lugu
Vaadatud: Võidupüha paraad (ETV), jalgpalli EM: Hispaania-Prantsusmaa (ETV)

No comments:

Post a Comment