28.8.09

Neljabased mõtted

Tavaline tööpäev. Tegin siiski ka ühe töö Postimehele ja ühe Diplomaatiale, aga need olid sellised lühemad asjad, nagu ajakirjanduses ikka, nii et kuigi palju aega neile just ei kulunud.

Täna jõudis siis Mandriva nii kaugele, et eelmine nädal ilmunud beetaväljalaskele jõuti valmis treida ka Live CD ehk One'i versioonid. Tegin sellest pisikese uudise ka Pingviini, õieti lisasin vastava märkuse beetaväljalaske uudisele.

Samas oli Jaanus nii kaugele jõudnud, et asus uut asja testima ja nagu ma aru sain, siis tema vaevaderohke vintsklemine Manylla ja Chardriva vahel aina jätkus: ei olnud tal näha algkäivituse kena graafikat, ei töötanud K3b korralikult ja nii edasi. Mõnes mõttes on see hea, et ta nii usinalt neid asju testib, sest kuigi enamik vigu esineb usutavasti ka teistel innukatel katsetajatel ja vahest on isegi veateated varem olemas, kui tema neid teha jõuab, siis üks lisahääl on ikka teretulnud. Et ma ise hindan stabiilsust (ah, kas pole paradoks: kasutan Mandriva arendusversiooni ehk tuliuut tarkvara, mille puhul krahhid ja muu selline peaks olema pea garanteeritud - ja ometi hindan stabiilsust ja oh imet, enamasti ongi kõik stabiilne ja tüüne ja rahulik :-) ), siis annab ta oma kurtmistega ka mulle tegelikult hea arusaama võimalikest vigadest ja mõnikord ka võimaluse enda häält selgemini esile tuua (kuigi minu peamised huvid on muidugi seotud rohkem vormilise küljega ehk tõlkimisega, mitte niivõrd sellega, kas miski süsteem või rakendus toimib või mitte).

Täna väisasid mind taas need küttesüsteemi rekonstrueerijad, kes sedakorda tekitasid põrandasse ühe augu juurde, kust edaspidi peaks toru hakkama läbi kulgema. Mis tähendab, et vana auk jääb ka alles... Õnneks on see sügaval kapi taga peidus ja võimalik, et ma vahetan nagunii parketi ehk veel sel või vähemalt järgmisel kümnendil välja...

Sattusin vastu õhtut lugema üht arvamust töönädala pikkusest, kus oldi arvamusel, et 4x10 tundi ei oleks hea lahendus, igatahes kehvem kui 5x8. Minul oli seda päris naljakas lugeda, aga ilmselt inimeste kohta, kes mingil põhjusel ei ela terviklikku elu ja lahutavad "töö" ja "vaba aja", see ka kehtib. Mina samas peaksin imelikuks ja õieti muutuksin üsna rahulolematuks, kui mu tööelu/vaba aja kompleks ei kestaks nii umbes 15-16 tundi ööpäevas ja nii seitse päeva nädalas ja 365/366 päeva aastas... Ma ei oskagi õieti enam ette kujutada, kuidas või üldse miks neid kaht asja peaks lahus hoidma, nigu mõni kahestunud inimene...

Loetud: Tuna 2/2007
Vaadatud: Menneisyyden salaisuudet (YLE2), Räpane seksikas raha (TV3)

No comments:

Post a Comment