29.8.09

Reedesed mõtted

Tavaline tööpäev, mida katkestas väike linnaskäik. Selle hirmsuure töö valmissaamise järel läks mul üldse meelest, et toimetajad ja muud asjapulgad võiksid samuti tahta tõlke kõrval ka originaali näha... Nii ma siis täna pidingi minema seda ära viima. Nüüd jääb siis tõesti vaid oodata toimetajate viha- ja raevupurskeid... neid tuleb ilmselt omajagu, sest ma kohe ei kahtlegi, et selle tekstimassiivi peale leidub lisaks lihtsatele kirjavigadele ka tõsisemaid eksimusi päris korralikult.

Muidugi, mu minek sattus eriti halvale ajale: hommik oli kena pilvine (eile enne magamaminekut mulle vähemalt tundus, et isegi sadas veidi) ja õhtu oli ka üpris talutav, aga just siis, kui ma väljas viibisin, sõlmisid pilved minuvastase vandenõu ja lihtsalt läksid minema... Mul oli kavas ühe uitmõtte ajel, mis jääb siinkohal ja praegu lahti seletamata, veidi linnas ringi tatsata ja mõningaid asju uurida, aga koletu ilma tõttu jäi see tatsamine väga lühikeseks ja oli äärmiselt vaevaline, hea et ikka üldse tervelt koju tagasi jõudsin...

Täna sildistati ka KDE 4.3.1 ära lõpuks - seesamune väljalase, mille üle ma juba kilgata jõudsin, et esimene, mis on täielikult nii kasutajaliidese kui dokumentatsiooni osas ära tõlgitud. Selles kilkamises ma nüüd nii kindel enam ei oleks, sest üllatusega avastasin hommikul, et ikka oli kuskilt kasutajaliidesesse mingi kolm tõlkimata või kahtlast stringi juurde tekkinud, ja mul on kuri kahtlus, et sildistamine toimus pärast seda, kui need stringid sinna ilmusid. Aga noh, teisalt jälle 100 000 stringi juures kolm ingliskeelset läheb rohkem statistika alla :-)

Loetud: Tuna 2/2007, Sirp 28.08.2009
Vaadatud: NCIS: Kriminalistid (TV3) , Messias IV: Piinamine (TV3)

No comments:

Post a Comment