21.8.09

Neljabased mõtted

Tavaline tööpäev, mida katkestas erakorraliselt ema külaskäik. Ma ei saanudki päris täpselt aru, miks ta just täna tahtis tulla, aga eks need vanemate teed olegi ettearvamatud. Igatahes oli tal lausa tort kaasas. Võib-olla tahtis ta siis tänast suurt püha tähistada. See oli tegelikult lausa üllatus, sest nii sain mina ka teada, et on juba 20. august. Ma ei teagi õieti, miks, aga mul oli miskipärast arvamus, et on pigem 2. august või nii, igatahes augusti algus... Dämd, kuidas aeg on lennanud! Ja nii vähe on tehtud ja nii palju on teha ja kogu see muu jeremiaad siia otsa...

Ema oli ühtlasi vahepeal tekitanud Geni sugupuusse mõned kaugemad esivanemad juurde (kes küll juba esinevad sugupuus, mille ta on üles riputanud oma koduleheküljele) ning lisanud pilte, sealhulgas ka oma vanavanemate kohta. Need on nii vahvad vanad pildid, kus inimesed suhtusid veel kaamerasse äärmise tõsidusega. Tänapäeval selliseid naljalt ei näe, võib-olla ainult laste puhul, kes on saadetud mõnda fotostuudiosse võõra onu või tädi ette pilti tegema, leiab veel sellist pühalikku tõsidust ja kohmetustki.

Eile mainimist leidnud tõlkealane diskussioon (algab umbes selle lehekülje esimese kolmandiku pealt) käis Pingviinis edasi, aga üha mõttetumaks see tundub muutuvat: minul (ja veel mõnel) on üks seisukoht ning mõnel teisel jälle hoopis teistsugune. Erinevad reaalsuse arusaamad, milles ühisosa ei paista leiduvat. Ma muidugi arvan, et minu reaalsus on see kõige õigem, aga ilmselgelt paistab ka "teine pool" sedasama arvavat...

Leidsin ka hommikupoolikul aega ära teha üks asi, mis oli pikemat aega hinge peal, nimelt panna kirja oma arvamus eelviimase (ja jätkuna ka viimase) [digi] veergudel ilmunud ning mu meelest väga tugevasti ülepaisutatud arvamusavalduse kohta Linuxi "jamadest". See tuli nüüd küll väga hilja, aga nagu öeldakse, parem hilja kui mitte kunagi - ja need mõtted ikka keerlesid kogu aeg peas, nii et oli hea nad lõpuks ka endast välja lasta.

Loetud: Vikerkaar 4-5/2009, Tuna 1/2007
Vaadatud: Den D (TV6), Menneisyyden salaisuudet (YLE2), Räpane seksikas raha (TV3)

No comments:

Post a Comment